środa, 18 stycznia 2017

Myszo-kompan



Dużo czasu spędzam przy komputerze, miksując kawałki, które nagramy. Lubię tę robotę, bo zawsze z utworu możesz coś dodatkowego wyciągnąć lub uatrakcyjnić. Pracuję głównie na lapku, używając różnego rodzaju programów do modulacji dźwięków i chociaż mam pada, to strasznie nie lubię się nim posługiwać. Od jakiegoś czasu szukałam myszki bezprzewodowej, zaczęłam od sklepów. Niestety żadna nie zdawała egzaminu, bo była nadmiernie wyczulona, na każdy dotyk co utrudniało mi pracę. Zaczęłam, więc szperać w necie, by odnaleźć swojego idealnego myszo-kompana.
Udało mi się w ten sposób trafić na super artykułhttp://gogeek.pl/jaka-mysz-bezprzewodowa/, który wymienia wszystkie zalety, jakie powinna zawierać dobra mysz. Z niego dowiedziałam się między innymi o tym, że za czułość myszki odpowiada jej rozdzielczość. To w myszce jest jakaś rozdzielczość? Niebywałe jest to, ile ciekawych rzeczy można się dowiedzieć z takiego krótkiego artykułu. Polecam zerknąć, szczególnie grafikom, lub osobom wykonującym pracę na komputerze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz