piątek, 10 lutego 2017

Wycieczka do Krakowa.


Koleżanka zaprosiła mnie do Krakowa na weeekend nie wiem, czy jechać, bo ten smog jest tam straszny:( Jeszcze nie mam maseczki i w sumie nie wiem, gdzie ją kupić.:P Muszę to przemyśleć, bo dawno tam nie byłam i chętnie bym tam zajrzała :) Zanim to jednak nastąpi muszę się porządnie wykurować, bo póki co choróbsko mnie rozkłada:( Kaszel, katar, do tego lekka temperatura… dość już mam siedzenia wystającym spod pachy kołkiem. A odnośnie termometrów właśnie, wykopałam ostatnio ciekawą rzecz: http://nieuchwytnemysli.bloog.pl/id,359354784,title,Niedlugo-caly-dom-bedzie-chory,index.html
Termometr bezdotykowy! To dopiero wynalazek! Myślałam zawsze, że to mega drożyzna dostępna tylko dla szpitali, a tu się okazuje, że to całkiem przystępne maszynki:) Muszę obadać temat:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz